"They shaped and wrought, and light they caught
To hide in gems on hilt of sword."
 
RAJZOK ZENE
ÍRÁSOK FŐOLDAL
  OC RÉSZLEG   VENDÉGKÖNYV


      


 

H I R F A E L

lady midas. cat fanatic. hardcore mtg player. nerd who loves hiking. coffee-drinker. proud hufflepuff. member of mtt. Artist or whatever.

 

Üdvözöllek! Hirfael vagyok, ez az oldal pedig a virtuális sarok, ahova időről-időre visszatérek. Az évek során sok minden volt itt, lassan egyre letisztultabbá válva. Jelenleg amolyan műhely, ahova felpakolok ezt-azt, főképp alkotásokat, alkalmanként némi blogbejegyzésre emlékeztető valamit, bár lelki szemetes, reggelifotók, véleményező- és kibeszélő-show és hasonló, általában népszerű témák nem lesznek itt... csakis az, amit kényszer nélkül, a magam örömére szeretnék megosztani. Jó nézelődést, időtöltést kívánok!

 
Társoldalak barátok... helyek, ahova érdemes betérni.



 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Karaktereim
Karaktereim : Zotr

Zotr


Fandom: Magic: The Gathering

   Zotr egy merfolk síkjáró Ixalan-ról. Zöld és kék manát használ, magányosan járja az erdőket és tengerpartokat, védelmezve a természetet. Magának való, titokzatos alak, akiről nem tudni sokat, valamint félelmetes harcos, akivel jobb nem szembekerülni. Nincsenek társai, barátai, egészen addig, amíg egy napon nem találkozik az Ixalanra érkező Reiri-vel...
   Ő és Reiri voltak a 'Felfedezők' nevű síkjáró közösség első tagjai.

 

Háttértörténet                   

   Nem sokat tudni Zotr múltjáról. A szüleit kalózok ölték meg, amikor még gyermek volt, Zotr azóta heves gyűlöletet táplál a kalózok ellen. Magára maradt Ixalan erdeiben, mígnem egy napon találkozott egy idegennel, aki sehogy sem illett Ixalan világába. A kor fajba tartozó titokzatos férfi a pártfogásába vette Zotr-ot.

   Később, egy rajtaütés során Zotr súlyosan megsebesült, akkor vágták le az elülső lekkuját; a fájdalom aktiválta síkjáró képességét... azonban Ixalan sajátossága, hogy a titokzatos 'Halhatatlan Nap'-nak köszönhetően egy síkjáró sem tudja elhagyni a világot. Zotr csupán a Kamigawa nevű sík tájait látta néhány pillanatig, a 'Halhatatlan Nap' ereje Ixalanon tartotta. Kor pártfogója azonban rájött, hogy Zotr miféle; elárulta neki, hogy maga is síkjáró, aki, miután Ixalanra jött, szintén képtelen volt már távozni...

   Hogy mi történt később Zotr pártfogójával, nem tudni, Zotr nem mesél róla, akárcsak arról sem, hogy miért különül el a többi merfolktól. Évek óta magányosan járta Ixalan vidékeit, mígnem a sors egy újabb síkjárót sodort az útjába...

 

Leírás                                 

   Zotr nagyon magas, magasabb, mint két méter. Testalkatra izmos és robosztus, ugyanakkor méretei ellenére könnyen, kecsesen és gyorsan tud mozogni. Levegőn és víz alatt egyaránt életben tud maradni, valamint szárazföldön nincs akkora szüksége a víz közelségére, mint fajtársainak.

   Kinézetre kicsit különbözik a többi ixalan-i merfolktól, nem rendelkezik azokkal a nagyon tipikus jegyekkel, amelyekkel többi fajtársa. Hosszú lekkujai a gorgon fajhoz hasonlóan néznek ki. Bőre zöldes, tengerzöld árnyalatú, arcán és lekkujain kékes szeplők láthatóak. Pupilla nélküli arany szeme és nagy, hegyes, színes fülei vannak.

   Több régi sebesülésnek a nyoma is látható testén. Bal karján és a hasán a jobb oldala felé vágások, forradások, valamint az első jobb oldali lekkuját valamikor levágták, csupán a csonk maradt meg.

   Öltözete egyszerű: barna bőrből készült ruhadarabokat visel, felsőteste fedetlen. Az övét ráaggatott színes bőrfonatok díszítik. Két fegyvert hord magánál, egy, a karvédőjébe rejtett tüskeszerű pengét, valamint egy lándzsa-szerű botot, amelynek a végeit vissza lehet húzni a markolatába, így kényelmesen szállítható.

Amolyan magányos farkas. Nagyon komoly, ha teheti, sosem szólal meg, de ha igen, akkor is rendkívül szűkszavú, emellett kissé pesszimista. Elszántan védelmezi a természet háborítatlanságát, az ezt zavarókkal szemben könyörtelen. Igazi túlélő. Nagyon szereti a rejtvényeket. Valamiért Reiri-t is közel érzi magához, bármit megtenne érte.

 

Képességek                     

Síkjáró képesség: mint minden síkjáró, Zotr is képes világok között utazni.

Saját mágia: Zotr képes feltérképezni maga körül az élővilágot (növényeket és állatokat egyaránt). Az állatok tudatával kapcsolatot teremtve a maga oldalára állítja őket, a segítségüket igényli, de sosem uralja le őket.

Intelligencia: Zotr rendkívül okos. Mindent megjegyez és könnyen átlátja az összefüggéseket, megtalálja az aktuális problémák, kihívások megoldását.

Testi képességek: méreteiből adódóan Zotr rendkívül erős és az állóképessége is kiemelkedő, ugyanakkor ezek mellett még gyors is.